W ostatnim czasie bardzo głośno jest o akcji serwisowej BMW. Możemy to zaobserwować zarówno w mediach społecznościowych, jak i w tradycyjnych środkach przekazu informacji. Dziennikarze oraz komentatorzy podkreślają przede wszystkim rozmach i profesjonalne podejście bawarskiego producenta samochodów osobowych. Warto więc zapoznać się z genezą i przebiegiem całego przedsięwzięcia. Opowieść ta może stanowić inspirację dla wielu firm w zakresie standardów obsługi klienta. Dla kierowców zaś akcja jest jasnym znakiem, że mogą w pełni zaufać autom marki BMW.
Geneza problemu
Wszystko zaczęło się od pojedynczych przypadków samozapłonu pojazdów BMW. Problem zasygnalizowano na rynku południowokoreańskim. Od razu przystąpiono do zbadania źródła zaistniałych problemów. E toku badań wykazano, że za problemy odpowiada awaria układu recyrkulacji spalin EGR, a konkretnie jego chłodniczki. W niektórych przypadkach dochodziło bowiem do wycieku glikolu, co powodowało podwyższenie się temperatury pod maską auta. W skrajnych przypadkach mogło to doprowadzić do samozapłonu samochodu. Problem dotyczył części samochodów z silnikiem diesla z określonych modeli wyprodukowanych w konkretnych latach.
Rozwiązanie problemu
Wielka akcja serwisowa BMW to odpowiedź na zaistniałe komplikacje. Swoim zasięgiem obejmie kilkaset tysięcy pojazdów na całym świecie. W samej Korei Południowej będzie to ponad sto tysięcy egzemplarzy, a w Niemczech – mateczniku producenta BMW prawie sto tysięcy. W Polsce mowa jest o kilkunastu tysiącach samochodów. Akcja serwisowa polega na skierowaniu samochodów z grupy ryzyka do specjalnych serwisów na przegląd i diagnostykę pod kątem występowania potencjalnej awarii. W razie wykrycia wadliwej części zostanie ona szybko wymieniona. Oczywiście, wszystkie koszty z tym związane ponosi BMW. Jest to rozwiązanie niezwykle korzystne dla wszystkich klientów.
Czy moje auto jest w grupie ryzyka?
Bardzo łatwo to sprawdzić. Możemy zapytać zarówno w salonie, gdzie kupiliśmy samochód; jak i na stronie internetowej BMW – korzystając ze specjalnej zakładki
Reakcje kierowców
Analizując komentarze internautów dochodzimy do wniosku, że akcja serwisowa BMW została przyjęta z dużym entuzjazmem. Internauci podkreślają rozmach całej akcji, jak i zaangażowanie producenta w rozwiązanie zaistniałego problemu. W tym tonie utrzymana jest większość komentarzy. Dzięki akcji kierowcy mogą zyskać pewność, co do bezpieczeństwa ich samochodu. To zaś buduje poczucie zaufania co do jakości i bezpieczeństwa samochodów marki BMW – dowiedz się więcej na: https://www.autobaza.pl/blog/akcja-serwisowa-samochodow-bmw-z-silnikami-diesla/
- Hurtownia Kartonów: Twój Partner w Ekologicznym Opakowaniu - 17 maja 2024
- Inwestowanie w mieszkania na wynajem – kluczowe kroki i wskazówki - 25 września 2023
- Domki nad morzem w Ustce – raj na wybrzeżu Bałtyku - 20 września 2023
You may also like
-
Wynajem długoterminowy aut w Warszawie – komfort i oszczędność dla flot samochodowych i przedsiębiorców
-
Awaryjne otwieranie samochodu Sieradz
-
Kurs na wózki widłowe – jak zdobyć uprawnienia
-
Konfigurator opon Pszczyna, czyli dobieramy opony do felg
-
Wymiana opon – czy konieczna jest sezonowa wymiana opon