PrestaShop to bardzo popularne oprogramowanie przeznaczone do prowadzenia sklepów internetowych. Pozwala na dostosowanie wyglądu, stylu oraz funkcjonalności danej strony do Twoich wymagań, oraz potrzeb odwiedzających ją klientów. Możliwe to jest dzięki modułowej konstrukcji tego środowiska. W dzisiejszym artykule przedstawiamy jedno z ciekawych rozszerzeń. Rozwiązanie to zwiększa zaangażowanie klientów i zachęca ich do zakupów.
Moduł Freshmail dla PrestaShop – nieskończone możliwości
Dzięki temu rozwiązaniu możesz zautomatyzować wiele czynności i zaoszczędzić czas. I tak na przykład zapisywanie się do usług takich, jak newsletter wymaga tylko zaznaczenia jednego okienka. Nie ma konieczności wypełniania długiego formularza i podawania swoich danych. Osoby, które zamówiły Twoje towary, będą także otrzymywać wiadomości z informacją o etapie realizacji ich zamówienia. Ta funkcja jest ceniona przez wszystkich klientów i ma wiele praktycznych zastosowań – dowiedź się więcej o module: https://freshmail.pl/wtyczka/prestashop-mailing-newsletter/.
Natomiast Ty możesz w łatwy i przyjemny sposób stworzyć formularz zapisu i swobodnie edytować wiadomości. Możesz dowolnie personalizować każdy wysyłany przez Ciebie newsletter. Możesz także bardzo dokładnie analizować przeprowadzone już wysyłki i sporządzać różnego rodzaju raporty. Pomoże Ci to podjąć działania zwiększające skuteczność Twoich kampanii.
Wszystko, co musisz zrobić to zarejestrować się na platformie Freshmail.pl. Zyskasz w ten sposób dostęp do wspomnianych wyżej narzędzi oraz wielu innych przydatnych w prowadzeniu sklepu internetowego udogodnień. W jednym miejscu masz dostęp do funkcjonalnych i praktycznych opcji.
PrestaShop + Freshmail = Sukces
Chcesz by Twój sklep prowadzony na platformie PrestaShop, odniósł sukces? Weź pod uwagę rozwiązania oferowane przez system Freshmail.pl. Decydując się na ten system, możesz łatwo przyciągnąć nowych klientów. Freshmail.pl pomoże Ci też zbudować trwałe więzi ze stałymi klientami.
Synchronizacja tych dwóch systemów daje Ci przewagę nad konkurencją. Możesz zaplanować działania marketingowe z wyprzedzeniem. Skutecznie je przeprowadzić, a po ich zakończeniu zapoznać się ze szczegółowymi raportami. Dzięki temu najważniejsze wnioski są czytelne, a ewentualne zmiany w strategii łatwe do wprowadzenia za pomocą opisanych wyżej narzędzi.
Moduł do obsługi newslettera to tylko jeden z elementów, jaki może Cię zainteresować z bogatej gamy narzędzi. Dlatego już dziś sprawdź, co możesz zyskać, gdy będziesz korzystać z tego rozwiązania. Może od tego zależeć sukces Twojego sklepu.
- Hurtownia Kartonów: Twój Partner w Ekologicznym Opakowaniu - 17 maja 2024
- Inwestowanie w mieszkania na wynajem – kluczowe kroki i wskazówki - 25 września 2023
- Domki nad morzem w Ustce – raj na wybrzeżu Bałtyku - 20 września 2023